فرهنگ اقامه نماز جماعت در دستگاه ها و ادارات استان بايدتقويت شود

الله کرم نصيري در جلسه و نشست شوراي فرهنگي استانداري و فرمانداريهاي تابعه : فرهنگ اقامه نماز جماعت در دستگاه ها و ادارات استان بايد تقويت شود .

کد خبر: 30824 تاریخ انتشار: 1397/07/15
نمایش: 1025
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهار محال و بختياري در جلسه ويديو کنفرانس شوراي فرهنگي استانداري و فرمانداريهاي تابعه که با حضور فرمانداران و مسئولين مربوطه در دفتر اين معاونت برگزار گرديد با اشاره به دستورات دين مبين اسلام در خصوص ثمرات و برکات اقامه نماز جماعت تاکيد کرد :
فرهنگ اقامه نماز جماعت در دستگاه ها و ادارات استان بايدتقويت شود .
نصيري ادامه داد :فرمانداران شهرستانهاي تابعه استان نظارت و سرکشي از نحوه برگزاري نماز جماعت ادارات شهرستان را با جديت پيگيري نمايند و در راستاي ترويج فرهنگ اقامه نماز جماعت با هماهنگي ائمه جمعه شهرستان اقدام نمايند .
وي خاطر نشان کرد :تحقق 13 بند تفاهم نامه في مابين ستاد اقامه نماز کشور با وزارت کشور که شرح وظايف اين شورا را در استان تبيين و تشريح نموده بايد با اهتمام پيگيري شود .
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهار محال و بختياري آموزش کارکنان دستگاههاي اجراي استان و ادارات شهرستان ، برگزاري اجلاس نماز در استان و شهرستانها ، تجليل از فعالين اين عرصه ، فضا سازي نمازخانه ها و تبليغات محيطي را از برنامه هاي در دست اقدام اين شورا عنوان کرد .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02