نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب نيازمند عزم همگاني است

کد خبر: 191253 تاریخ انتشار: 1402/02/19 22:56:50
نمایش: 1632
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نهادينه سازي فرهنگ عفاف و‌حجاب نيازمند عزم همگاني است از همين رو مي طلبد همه دستگاه هاي اجرايي و همچنين بخش غيردولتي و مردمي در اين خصوص احساس مسووليت کرده و مشارکت کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري محسن حسين ميرزايي روزسه شنبه در ستاد عفاف و حجاب اين استان افزود: تبيين فرهنگ عفاف و حجاب يکي از مهمترين ضروريات جامعه است که بايد همه در اين رابطه وارد ميدان شده و احساس تکليف کنند.
 
وي ادامه داد: حساس سازي مردم و به ويژه خانواده ها در اين رابطه بسيار موثر است و اين وظيفه تنها متوجه يک يا دو دستگاه نيست و هر يک از بخش ها به سهم خود بايد در اين رابطه تلاش کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، مردمي سازي فرهنگ عفاف و حجاب را لازمه تأثيرگذاري برنامه هاي اين بخش دانست و گفت: مي طلبد تا از گروه هاي دلسوز و دغدغه مند از جمله گروه هاي جهادي بهره گيري کرد.

حسين ميرزايي با تاکيد بر نظارت بيش از پيش بر اماکن عمومي از جمله مراکز تفريحي، مطب هاي پزشکان ، ادارات، باشگاه ها به ويژه باشگاه هاي رفتينگ، خاطرنشان کرد: با توجه به در پيش بودن فصل تابستان و ورود مسافر و گردشگر به استان نظارت بر رعايت حجاب و شئونات اسلامي بايد جدي تر دنبال شود.

وي افزود: بي‌حجابي و بدحجابي در جامعه گريبانگير همه افراد جامعه و به ويژه خانواده ها مي شود از همين رواگر همگان احساس تکليف نکنند و حساسيت به خرج ندهند کيان جامعه با تهديد جدي روبرو مي شود.

گفتني است در اين نشست تعدادي از مديران دستگاه ها از جمله ورزش و جوانان، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، سپاه قمربني هاشم(ع) و فرمانداري سامان به ارايه گزارشي در خصوص برنامه هاي حجاب و عفاف پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02