اختصاص اعتبار به استان در سالجاري بي‌سابقه بوده است

کد خبر: 190743 تاریخ انتشار: 1401/12/18 16:15:17
نمایش: 637
اخبار
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري از اختصاص سه هزار و 400 ميليارد تومان اعتبار به استان در سالجاري خبر داد و گفت: تخصيص اعتباري براي استان تاکنون بي سابقه و کم نظير است.
علي شهريارپور روز پنجشنبه در نشست شوراي توسعه و برنامه ريزي استان اظهار داشت:  کل اعتبارات مصوب استان براي سال‌جاري را ۶ هزار و ۲۵۹ ميليارد تومان است که از اين ميزان تاکنون ۶ هزار و ۱۴۸ ميليارد تومان ابلاغ و سه هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان تخصيص يافته است.
وي ادامه داد: تاکنون بيش از ۲ هزار و ۹۰۰ ميليارد تومان اعتبار به پروژه هاي دستگاه هاي اجرايي استان تخصيص يافته که از اين ميزان تاکنون يک هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان جذب نشده است.
شهريارپور به جزييات اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان در بخش هاي مختلف اشاره کرد و گفت: در بخش اعتبارات هزينه اي، کل اعتبارات مصوب استان ۶۲۱ ميليارد تومان بوده که از اين ميزان ۶۰۵ ميليارد تومان ابلاغ شده و حدود ۹۰ درصد اين اعتبار معادل ۵۳۹ ميليارد تومان تخصيص يافته است.
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري با اشاره به اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي استان در بخش استاني، تصريح کرد: در اين بخش يک هزار و ۱۳۸ ميليارد تومان مصوب شده که يک هزار و ۱۳۱ ميليارد تومان آن ابلاغ و تاکنون ۵۸ درصد آن معادل ۶۵۴ ميليارد تومان تخصيص يافته است.
شهريارپور همچنين از اختصاص ۱۰۰ درصدي اعتبارات توازن ملي استان خبر داد و گفت: در بخش اعتبارات سفر رييس جمهور و اعضاي هيأت دولت به استان نيز ۱۳ هزار ميليارد تومان براي پرداخت از سوي سازمان برنامه و بودجه مصوب شد که قرار است طي سه سال تخصيص يابد. سهم امسال استان چهار هزار و ۲۷۹ ميليارد تومان است که با پيگيري هاي انجام شده تا پايان سال ۷۰ درصد آن تخصيص مي يابد.
وي خاطرنشان کرد: در مجموع در بخش اعتبارات تملک دارايي سرمايه اي ، پنج هزار و ۶۳۸ ميليارد تومان مصوب، پنج هزار و ۵۴۳ ميليارد تومان ابلاغ و تاکنون ۵۳ درصد معادل ۲ هزار و ۹۰۰ ميليارد تومان تخصيص يافته است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02