گشايش نمايشگاه عکس روز جهاني حيات‌وحش با حضور معاون استاندار

کد خبر: 180647 تاریخ انتشار: 1401/12/08
نمایش: 546
اخبار
نمايشگاه عکس حيات وحش استان چهارمحال و بختياري روز دوشنبه هشتم اسفند با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار در محل فرهنگسراي شهرکرد گشايش يافت.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي در اين آيين با تاکيد بر شناسايي ظرفيت‌هاي استان در بخش‌هاي مختلف اظهار داشت: يکي از مهمترين ظرفيت‌هاي استان طبيعت بکر و گونه‌هاي جانوري آن است که بايد تا مي توان در حفظ و حراست اين ظرفيت‌ها تلاش کرد.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت حراست از محيط زيست در تحقق توسعه پايدار، تصريح کرد: توسعه پايدار و متوازن از اولويت‌هاي اساسي حفاظت از محيط زيست است از اين رو با آموزش و جلب مشارکت عمومي، تشکيل نهادهاي غيردولتي و مردمي، سياستگذاري‌هاي مناسب و ايجاد برنامه‌هاي بلندمدت در سازمان‌هاي مختلف، مي‌توان به داشتن محيط زيستي سالم کمک کرد.

منزوي تصريح کرد: در مسير توسعه اقتصادي نبايد آسيبي به محيط‌زيست وارد شود تا توسعه اقتصادي و پيشرفت همه جانبه محقق گردد.

گفتمي است؛ نمايشگاه عکس روز جهاني محيط‌ زيست با شعار تنوع زيستي برگزار شد. براي برپايي اين نمايشگاه 350 عکس ارسال شد که از اين تعداد 54 عکس از هفت عکاس حيات‌وحش انتخاب و براي بازديد عموم به نمايش گذاشته شد.
اين نمايشگاه تا روز جمعه 12 اسفند ميزبان علاقمندان و دوستداران محيط زيست است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02