معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري:

ستاد بازسازي مناطق زلزله‌زده کوهرنگ فعال‌تر شود

کد خبر: 157038 تاریخ انتشار: 1400/09/15 17:43:40
نمایش: 1296
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ستاد بازسازي مناطق زلزله‌زده بخش‌هاي بازفت، صمصامي و مرکزي شهرستان کوهرنگ فعال‌تر شود.
الله‌کرم نصيري روز دوشنبه در شوراي هماهنگي بانک‌هاي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: با توجه به نزديک  بودن سفر رييس‌جمهوري و هيات دولت به استان، خدمات‌رساني به‌ موقع به زلزله‌زدگان کوهرنگ در دستور کار باشد.

وي افزود: بانک‌هاي عامل مشخص شده براي خدمات‌رساني به زلزله‌زدگان کوهرنگ مانند صادرات، ملت، تجارت و سپه در اين شهرستان مستقر شوند و نسبت به تسريع در روند پرداخت تسهيلات اقدام کنند.

نصيري اجراي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري را ضروري اعلام و تصريح کرد: بانک‌هاي عامل استان اجراي اين مصوبات را تسهيل و زمينه رونق توليد در استان را فراهم کنند.

وي يادآور شد: در سفر رييس‌جمهوري و هيات دولت، آخرين وضعيت طرح‌هاي توليدي تمليک شده از سوي بانک‌هاي عامل در چهارمحال و بختياري بررسي مي‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: بانک‌هاي عامل نسبت به بروزرساني و ارزيابي دوباره وثيقه‌هاي بانکي اقدام و از سرمايه‌گذاران واقعي حمايت کنند.

وي بانک‌هاي عامل را خط مقدم جبهه توليد دانست و گفت: مشکلات موجود در حوزه سرمايه‌گذاري شناسايي و راهکارهاي قانوني رفع آن ارائه شود.

نصيري تاکيد کرد: دبيرخانه شوراي هماهنگي بانک‌هاي چهارمحال و بختياري اطلاعات مرتبط با منابع و مصارف بانک‌هاي استان را در اختيار اعضا قرار دهد.

وي افزود: تمامي مسوولان چهارمحال و بختياري موظفند براي توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌هاي مختلف تلاش و از ايجاد مشکل در روند سرمايه‌گذاري جلوگيري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02