افتتاح پروژه‌هاي عمراني در شهرستان فارسان

کد خبر: 156440 تاریخ انتشار: 1400/06/02
نمایش: 1843
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در اولين روز هفته دولت سال ۱۴۰۰ هفت پروژه با اعتبار ۱۴ ميليارد و ۵۸۵ ميليون تومان در شهرستان فارسان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد، گفت: همچنين پنج پروژه نيز با اعتباري بالغ بر دو ميليارد تومان در حوزه اقدامات عمراني شهرداري‌ها در اين شهرستان افتتاح شد.
الله‌کرم نصيري دوم شهريورماه در آئين افتتاح و کلنگ‌زني پروژه‌هاي هفته دولت در شهرستان فارسان با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران بر پايه دو رکن اساسي اسلاميت و جمهوريت پايه‌گذاري شده است، اظهار کرد: هدف اصلي از تشکيل نظام جمهوري اسلامي بسيار والا است، در دولت‌هاي مختلف تلاش شده که خدمات گوناگوني در تمامي حوزه‌ها به مردم ارائه شود، اما شايد در برخي حوزه‌ها کاستي‌هايي نيز وجود داشته باشد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ارائه خدمات در حوزه‌هاي آموزشي، بهداشتي، سلامت، زيرساخت‌ها و ... از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در دستور کار دولت‌ها قرار داشته است و تغييرات در اين حوزه‌ها کاملا محسوس است.

وي با بيان اينکه خدمات جمهوري اسلامي بايد براي مردم بازگو شود، يادآور شد: همچنين مسئولان بايد تلاش خود را براي ارائه خدمات به مردم مضاعف کنند تا کمبودها و کاستي‌ها برطرف شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: احداث بند سنگي ملاتي چليچه، استخر سرپوشيده کارگران فارسان، پرورش ماهيان سردآبي، گلخانه سبزي و صيفي، اجراي آسفالت معابر بافت فرسوده شهر جونقان، احداث بلوار خيابان شهيد نوروزي و ... از مهم‌ترين پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري در شهرستان فارسان بود که توسط پنج دستگاه اجرايي عمليات اجرايي آن‌ها دنبال شده است.

وي بيان کرد: تعدادي پروژه نيز با پيشرفت فيزيکي بالاي ۹۰ درصد در شهرستان فارسان در دست تکميل است که به‌زودي اين پروژه‌ها پس از اتمام به بهره‌برداري خواهند رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02