ميوه تعطيلات نوروز در چهارمحال و بختياري با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي توزيع مي‌شود

کد خبر: 93579 تاریخ انتشار: 1398/12/24
نمایش: 2957
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي توزيع ميوه ايام تعطيلات نوروزي در اين استان، تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي در مراکز توزيع رعايت خواهد شد.
الله‌کرم نصيري ۲۴ اسفندماه در جلسه ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري در خصوص توزيع ميوه شب عيد در استان، اظهار کرد: براي جلوگيري از تجمع و تشکيل صف تدابيري از جمله نصب دستگاه کارتخوان و تعدد مراکز عرضه انديشيده شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري افزود: پرتقال جنوب با قيمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال با قيمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سيب با قيمت ۵ هزار تومان در ۸۰ نقطه در استان توزيع مي‌شود.

وي با بيان اينکه هيچ‌گونه ابلاغي براي تعطيلي واحدهاي توليدي در استان‌ها اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: واحدهاي توليدي بايد تمام پروتکل‌هاي بهداشتي براي جلوگيري از شيوع کرونا ويروس را در دستور کار قرار دهند.

نصيري در ادامه با اشاره به کمبود برخي از نهاده‌هاي دامي در چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: بايد توزيع اقلام يارانه‌اي با نظارت بيش‌تري انجام شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه نظارت بر بازار بايد تشديد شود، يادآور شد: خوشبختانه کمبود اقلام بهداشتي و ضدعفوني در استان مرتفع شده، تنها مشکل اصلي در استان کمبود ماسک است که اميدواريم با افزايش توليد اين مشکل بزودي رفع شود.

وي اضافه کرد: در حال حاضر حدود روزانه ۵ هزار ماسک در سازمان فني و حرفه‌اي و ۸ هزار ماسک در کارخانه ظريف مصور توليد مي‌شود، توليدهاي کارگاه‌هاي خانگي نيز بايد کنترل شود تا سلامت مردم به خطر نيوفتد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02