معاون استاندار :

آيين‌نامه کارگروه تسهيل چهارمحال و بختياري بازنگري شود

کد خبر: 63256 تاریخ انتشار: 1398/10/18
نمایش: 2323
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت تسهيل بخشي در اجراي طرح‌هاي توليدي گفت:‌ آيين‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان بازنگري شود.
الله‌کرم نصيري شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بازنگري آيين‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با همکاري دبيرخانه، دفتر جذب حمايت از سرمايه‌گذاري استانداري، بانک‌هاي عامل و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط صورت گيرد.

وي افزود: با بازنگري بازنگري آيين‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري مشکل بسياري از توليدکنندگان در بانک و يا دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در استان رفع خواهد شد.

نصيري تصريح کرد: دبيرخانه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري علت اجرايي نشدن،‌ طولاني شدن و يا کندي در اجراي برخي مصوبات اين کارگروه را آسيب‌شناسي و نتيجه آن را به اعضا ارايه دهد.

وي يادآور شد: هم‌اينک مشکل توليدکنندگان با امور مالياتي، بيمه،‌ بانک‌هاي عامل و برخي دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با امور توليدي از مهمترين مشکلات مطرح شده در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري به شمار مي‌رود.

نصيري اظهار داشت: مسوولان و مديران چهارمحال و بختياري براي رفع مشکلات مربوط به حوزه توليد استان در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد همکاري، ‌همراهي و ‌تعامل لازم را دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02