افتتاح پروژه‌هاي عمراني در شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 156441 تاریخ انتشار: 1400/06/02
نمایش: 1785
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عمليات اجرايي خط انتقال آب شرب از شبکه آب کوهرنگ- شهرکرد به روستاي نصيرآباد در شهرستان کوهرنگ همزمان با هفته دولت آغاز شد.
الله‌کرم نصيري دوم تيرماه در حاشيه افتتاح و کلنگ‌زني پروژه‌هاي عمراني در شهرستان کوهرنگ به‌مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با اولين روز هفته دولت، ۱۲ پروژه عمراني با اعتبار ۳۵ ميليارد و ۸۹۵ ميليون تومان در اين شهرستان افتتاح و به‌بهره‌برداري رسيد که با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها براي هفت نفر به‌صورت مستقيم اشتغال ايجاد مي‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: پروژه‌هاي قابل افتتاح در شهرستان کوهرنگ شامل کاربري‌هاي زيرساختي، آموزشي و کشاورزي بودند.

وي با اشاره به اينکه در شهرستان کوهرنگ چهار پروژه با برآورد اعتبار ۴۶ ميليارد و ۸۳۰ ميليون تومان کلنگ‌زني شد، توضيح داد: اين پروژها در کاربري‌هاي زيرساختي و کشاورزي هستند.

نصيري پروژه تامين آب شرب روستاي نصيرآباد در شهرستان کوهرنگ را يکي از پروژه‌هاي داراي اولويت در اين شهرستان معرفي کرد و گفت‌: کلنگ اين پروژه امروز بر زمين زده شد و براي اجراي آن يک ميليارد و ۲۷۵ ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: آب شرب روستاي نصيرآباد در گذشته از طريق چشمه تامين مي‌شد، اما باتوجه به نياز روستا به آب شرب پايدار و بهداشتي با بهره‌برداري از پروژه خط انتقال آب شرب از شبکه آب کوهرنگ- شهرکرد، آب شرب اين روستا از طريق اين خط انتقال تامين خواهد شد.

گفتني است در اولين روز از هفته دولت، مدرسه سه کلاسه شهيد دستغيب محمد آباد و همچنين عمليات گازرساني به شهر بازفت و روستاهاي چم‌قلعه، فريک، احمدآباد، قاسم آباد، آبحره و قلعه خونکار شهرستان کوهرنگ به بهره‌برداري رسيده و کلنگ پروژه‌ انتقال آب شرب روستاي نصيرآباد و همچنين پروژه احداث شبکه جديد برق‌رساني مسير صمصامي- دشتک به زمين زده شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02