مشکلات شهرک صنعتي دشت‌زرين کوهرنگ برطرف شد

کد خبر: 133816 تاریخ انتشار: 1399/02/28
نمایش: 2289
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، مشکلات و مسائل ناحيه صنعتي دشت‌زرين شهرستان کوهرنگ بررسي و با همکاري دستگاه‌هاي مربوطه برطرف شد.
الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در نشست بررسي مشکلات ناحيه صنعتي دشت‌زرين اظهار داشت: يکي از مهمترين برنامه‌هاي استان در راستاي سال جهش توليد، کمک به رفع مشکل واحدهاي توليدي و صنعتي است و در اين خصوص هدفگذاري‌هاي بسياري خوبي انجام گرفته است.

وي، رفع مسائل و مشکلات شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان را از مهمترين عوامل رونق توليد و اشتغالزايي در استان دانست و گفت: در همين راستا بنا داريم تمامي مشکلات و چالش‌هاي موجود را شناسايي و با بهره‌گيري از نظرات کارشناسي و همراهي و همکاري بين بخشي اين مشکلات را برطرف کنيم.

نصيري تصريح کرد: شهرک صنعتي دشت‌زرين شهرستان کوهرنگ نيز از مناطق با ظرفيت براي رونق توليد است که با مشکلاتي نظير گازرساني، برق‌رساني و تامين آب مواجه بود که اين مشکلات با پيگيري‌هاي لازم و همکاري دستگاه‌ها برطرف شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: آب منطقه‌اي استان  مجوز لازم براي حفر چاه شهرک صنعتي دشت‌زرين را با فوريت صادر کند.

همچنين در نشستي ديگر با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و دستگاه‌هاي مربوطه مشکل سوخت کارخانه شير فلات کوهرنگ و کارخانه آسفالت سازمان همياري شهرداري‌ها بررسي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02