معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

مشکلات وضعيت کنوني مرغداري‌هاي استان رفع شود

کد خبر: 156478 تاریخ انتشار: 1400/06/08
نمایش: 2577
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تامين به‌موقع مرغ به‌ عنوان يکي از کالاهاي اساسي مردم گفت: بايد مشکلات موجود در وضعيت کنوني مرغداري‌هاي استان رفع و وضعيت تامين مرغ بهبود يابد.
الله‌کرم نصيري روز دوشنبه در ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: يک گروه کاري با عضويت مديران و کارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با توليد و توزيع مرغ در چهارمحال و بختياري تشکيل و ضمن بررسي علمي اين حوزه نسبت به تشويق مرغداران براي جوجه‌ريزي اقدام کنند.

وي يادآور شد: مسوولان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري تحليل قيمت توليد مرغ با احتساب جوجه يک‌روزه با نرخ ۱۱۰ هزار ريالي را محاسبه و به اعضاي ستاد تنظيم بازار استان ارائه کنند.

نصيري ثبت اطلاعات توليد و عرضه مرغ در سامانه رهتاب، تشويق مرغداران به جوجه‌ريزي، نصب پرنده‌شمار در کشتارگاه‌ها و نصب دستگاه (ABL) در خودروهاي حمل مرغ را از مهم‌ترين اولويت‌هاي کنوني مرتبط با بازار مرغ چهارمحال و بختياري دانست و اظهار داشت: يک گروه کاري با عضويت مديران و کارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط، وضعيت توزيع مرغ در شهرستان فارسان را بررسي و نتيجه را به ستاد تنظيم بازار استان اعلام کند.

وي گفت: عاملان فروش مرغ در شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري بايد فهرست توزيع خود را ارائه دهند تا انحراف و تخلف در روند توزيع اين کالاي اساسي ايجاد نشود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02