کالاهاي اساسي در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي چهارمحال و بختياري عرضه مي‌شود

کد خبر: 93622 تاریخ انتشار: 1399/01/06
نمایش: 2137
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کالاهاي اساسي و مايحتاج عمومي مردم در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان عرضه مي شود.

الله‌کرم نصيري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: در اين طرح کالاهاي اساسي، ارزاق عمومي، مواد خوراکي، شوينده و بهداشتي مورد نياز مردم با رعايت پروتکل‌ها و موازين بهداشتي تامين مي‌شود.

وي افزود: در اين طرح فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي چهارمحال و بختياري حق فروش کالاهاي ديگر تا زمان ريشه‌کني ويروس کرونا را ندارند.

نصيري تصريح کرد: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه چهارمحال و بختياري موظفند اجراي اين طرح را به‌صورت مستمر پيگيري و بر روند اجراي صحيح آن نظارت داشته باشند.

وي يادآور شد: اجراي طرح تامين کالاهاي اساسي، ارزاق عمومي، مواد خوراکي، شوينده و بهداشتي مورد نياز مردم در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي چهارمحال و بختياري تا ۱۵ فروردين‌ماه است و ادامه يا توقف آن مستلزم تصميم ستاد مقابله با ويروس کرونا در استان است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: کالاهاي اساسي مورد نياز مردم استان تا زمان ريشه‌کني ويروس کرونا تهيه و تمهيدات لازم در اين راستا انديشيده شده است و مشکلي نيست.

وي گفت: خوشبختانه وضعيت چهارمحال و بختياري از نظر تامين کالاهاي اساسي مورد نياز مردم مطلوب و فراواني اقلام به‌خصوص در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان مطلوب است.

نصيري تاکيد کرد: فروشگاه‌هاي بزرگ و زنجيره‌اي چهارمحال و بختياري موظفند پروتکل‌هاي بهداشتي را به‌طور کامل رعايت کنند.

وي افزود: افزايش تعداد ورودي‌ها و خروجي‌ها، ضدعفوني به‌موقع محيط هاي بيروني و داخلي، جلوگيري از ازدحام جمعيت، پرهيز از جابجايي پول نقد و استفاده از کارت‌خوان بايد در فروشگاه‌هاي بزرگ و زنجيره‌اي چهارمحال و بختياري رعايت شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02