حمايت از سرمايه‌گذاران چهارمحال و بختياري بايد با رفع مشکلات زيرساختي همراه باشد

کد خبر: 42808 تاریخ انتشار: 1398/08/04
نمایش: 2435
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت : آماده نبودن زيرساخت‌ها در برخي شهرک‌هاي صنعتي استان موجب کم شدن رغبت سرمايه‌گذاري در اين استان شده است و براي حمايت از سرمايه‌گذاران بايد مشکلات زيرساختي رفع شود.
الله‌کرم نصيري روز شنبه  در جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي در اتاق بازرگاني شهرکرد اظهار داشت:کمبود آب شرب و صنعتي در بخش صنعت اين استان به معضل بزرگي تبديل شده است که اگر برطرف نشود موجب بحران در اين بخش توليدي خواهد داشت.

وي، با اشاره به وجود يکهزار هکتار وسعت شهرک صنعتي سفيد دشت بروجن با تخصيص  ۳ ليتر آب در ثانيه، تصريح کرد: اين منطقه صنعتي با وجود فراهم شدن زيرساخت برق صنعتي با سرمايه‌گذاري افزون بر ۳۲۰ ميليارد ريال شرايط لازم براي استقبال از سرمايه‌گذاران را دارد و تنها بايد مشکل کم‌آبي ان برطرف شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري  از آبرساني سيار در تابستان امسال به شهرکهاي صنعتي شهرکرد، سامان ۱و ۲ ، سفيددشت و فرادنبه خبر داد و گفت: برخي از واحدهاي صنعتي در نواحي و شهرک هاي يادشده بدليل کمبود آب شرب نيمه فعال شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02