معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

۵۷۰ تن سيب و پرتقال در استان خريداري شده است

کد خبر: 155547 تاریخ انتشار: 1399/12/16 19:36:34
نمایش: 1784
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حدود ۵۷۰ تن سيب و پرتقال براي تنظيم بازار ميوه شب عيد خريداري شده است و در هفته آخر اسفند بعد از تعيين قيمت در ستاد تنظيم بازار، ميوه با قيمت مصوب عرضه مي‌شود.
الله‌کرم نصيري ۱۶ اسفند ماه در جلسه ستاد کمک‌هاي مومنانه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه موضوع کمک‌هاي مومنانه همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده است، اظهار کرد: تلاش مي‌کنيم با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي در تحقق اهداف اين طرح ياري‌رسان باشيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به برخي گلايه‌ها در خصوص افزايش قيمت اقلام و کمبود ميوه در بازار استان، گفت: مقام معظم رهبري نيز در اين خصوص به مسئولان تذکرات جدي را داده‌اند، قطعا در روزهاي آتي تدابيري در کنترل و تنظيم بازار انديشيده مي‌شود.

وي افزود: حدود ۵۷۰ تن سيب و پرتقال براي تنظيم بازار ميوه شب عيد خريداري شده است و در هفته آخر اسفند بعد از تعيين قيمت در ستاد تنظيم بازار با قيمت مصوب عرضه مي‌شود، اين مسئله کمک بزرگي به تنظيم بازار ميوه در ايام پاياني سال مي‌کند.


نصيري در پايان از آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي براي تسهيل حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختياري خبر داد و تصريح کرد: اگر براي جابجايي آرد نياز به وسيله حمل و نقل وجود دارد اين مسئله در شوراي آرد و نان مطرح و براي حل مشکل برنامه‌ريزي مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02