معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

موانع توليد ۹ واحد توليدي در چهارمحال و بختياري رفع شد

کد خبر: 155539 تاریخ انتشار: 1399/12/11
نمایش: 1436
اخبار
موانع توليد ۹ واحد توليدي چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان بررسي و رفع شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست با تاکيد بر هماهنگي و هم‌افزايي دستگاه‌هاي اجرايي در رفع موانع توليد و تسهيل در فعاليت واحدهاي توليدي اظهار داشت: بي‌شک رونق توليد زمينه اشتغالزايي و توسعه اقتصادي استان را به دنبال دارد و بايد از تمامي ظرفيت‌ها بهره‌گيري کرد.

الله‌کرم نصيري افزود: يکي از مهمترين برنامه‌هاي استان حمايت از بخش توليد، احياي واحدهاي راکد و رفع موانع توليد است و در همين راستا بيش از ۶۰ جلسه تشکيل شده است.

وي با اشاره به مشکلات واحدهاي توليد آب معدني واقع در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: اين واحدها در خصوص تسهيلات بانکي و نصب کنتور آب با مشکلاتي روبرو بودند که با حضور بانک‌هاي عامل و شرکت آب منطقه‌اي بررسي و برطرف شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: برخي واحدهاي گردشگري استان نيز با مشکلاتي روبرو بودند که مقرر شد با تشکيل کميته‌هاي تخصصي اين مشکلات به طور کامل برطرف شود.

نصيري به تفاهم‌نامه بانک‌هاي استان با دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص اجراي طرح‌هاي جهش توليد استان اشاره کرد و گفت: در قالب اين تفاهم‌نامه‌ها ۶۰۰ ميليارد تومان تسهيلات به طرح‌هاي جهش توليد اختصاص يافته است.

گفتني است، ۸۵۰ واحد صنعتي در اين استان وجود دارد که از اين تعداد ۳۵ واحد صنعتي بزرگ، ۳۲ واحد متوسط و مابقي واحدها صنايع کوچک هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02