روابط دوستانه ايران و اتريش فرصتي براي معرفي ظرفيت‌هاي اقتصادي چهارمحال و بختياري است

کد خبر: 154200 تاریخ انتشار: 1399/05/12
نمایش: 2583
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: روابط دوستانه ايران و اتريش فرصتي براي تقويت روابط و همکاري‌هاي تجاري و اقتصادي دو کشور است و براي چهارمحال و بختياري فرصتي جهت معرفي ظرفيت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاري است.
الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در نشست بررسي همکاري‌هاي مشترک استان چهارمحال و بختياري با کشور اتريش که در محل اتاق بازرگاني اين استان برگزار شد، افزود: کشور اتريش در طول تاريخ ثابت کرده است که با سياست‌هاي خصمانه و استکباري ميانه‌اي ندارد و ميزباني از مذاکرات ۵+۱ در سال‌هاي اخير گوياي اين موضوع است.

وي ادامه داد: اتريش همواره روابط دوستانه‌اي با ايران داشته و اميد است در ادامه نيز شاهد تقويت روابط اقتصادي اين ۲ کشور و از جمله با استان چهارمحال و بختياري باشيم.

نصيري با اشاره به مشکلات اقتصادي ناشي از شيوع کرونا و تحريم‌هاي ظالمانه آمريکا، تصريح کرد: تحريم‌هاي آمريکا به ويژه در زمينه مبادلات ارزي و تجاري مشکلات و موانعي را براي کشور ما فراهم کرد و سبب شده تا بسياري از ظرفيت‌هاي اين استان به کشورهاي دنيا عرضه نشود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري به ظرفيت‌هاي اين استان در محصولات کشاورزي، توليدات صنعتي و ظرفيت‌هاي گردشگري اشاره کرد و گفت: تمايل زيادي براي برقراري روابط اقتصادي با کشور اتريش داريم و اميد است اين روابط بخشي از تنگناهاي اقتصادي اين استان را برطرف و منجر به شکوفايي بيش از پيش ظرفيت‌هاي موجود شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02